Tilmeld dig på højskoleophold

Der er altid plads til én til - er det dig ?

Hvilket hold vil du med på?

Only application for Danish students.
If you are an international student, you must apply for the English application on this link.
The English application opens 6 months before the start of the semester.

EFTERÅR 2024

20 uger (5/8 – 22/12)
Eller
15 uger (9/9 – 22/12)

FORÅR 2025

23 uger (8/1 – 17/6)
Eller
13 uger (19/3 – 17/6)

Vær klar i god tid

Ved du allerede nu, at du vil på Brenderup Højskole på et semester, hvor den officielle tilmelding endnu ikke er åben, kan du forhåndstilmelde dig her. Du kan tilmelde dig uanset om det er om halvandet eller fem år ude i fremtiden.

Så nemt er det:

Du udfylder formularen og sender den til os. Skriv forår/efterår og årstal, når du skal angive semesteret.

Vi bekræfter at der er en plads til dig, så du kan betale indmeldelsesgebyret.

Når det er ordnet, er pladsen din.

Når dit semester nærmer sig, får du mulighed for at vælge værelsestype, fortælle om kosthensyn og alt hvad der ellers er brug for at vide før semesteret starter. Vi kontakter dig selvfølgelig så snart den officielle registrering er klar.

Det der står med småt

Der kan forekomme servicehunde på skolen.

Vil du være helt sikker på en plads?

Betal indmeldelsesgebyret med det samme på MobilePay 510919, så kommer du foran i køen.

Skriv kursusnavn, eksempelvis forår 2023, som kommentar.

Vi er fleksible

Det lange ophold kan som udgangspunkt vare fra 12 uger til 10 måneder – men vi er til at tale med om varighed og optagelsestidspunkt. Så hvis du har travlt med at komme på højskole og ikke kan vente til semesterstart, så ringer du til os og vi finder en løsning.

Ved afbud

Hvis du melder afbud til et langt kursus tidligere end fire uger før kursusstart, får du hvad du allerede har betalt minus tilmeldingsgebyret tilbage.

Ved afbud senere end fire uger før kursusstart er det indbetalte beløb desværre tabt.

Afbryder du dit højskoleophold efter semesterstart, skal du betale en måneds ekstra skolepenge regnet fra udmeldelsesdagen.

INTERNATIONAL STUDENT?

Due to the danish laws on folk high schools, international students must apply via the application form on the English part of the website.

Applications from students who are not ellegible for a Danish passport i.e. Danish or with Danish parents will not be processed if submitted here.

Why is there no Waiting list here?

As a Danish Folk High school we have to be more Danish than international students.

So every time a Danish student signs up, we can accept yet another international.

If you are not Danish or part Danish, you need to apply by the form on the English part of the web page.

Har du spørgsmål til det der står med småt, kan du kontakte os.

Læs mere om vores fag

Højskoleophold er en tid hvor der er plads ro og fordybelse.
Sammen med andre finder du fællesskabet på Brenderup Højskole.